Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-21, 09:51   #793
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ser at mange her er på Petite-kjøret.

Jeg har heller ikke skjønt greia, men etter å ha vært gjennom en oppskrift så er jeg skikkelig imponert. Jeg regner meg selv som en erfaren strikker, men jeg har lært utrolig mye og oppskriften var så vanvittig forseggjort. Jeg har aldri vært med på maken, så jeg forstår nå fascinasjonen. De oppskriftene er definitivt verdt prisen sin.

Det er garnet som blir i overkant dyrt, men der finnes det jo heldigvis alternativer. November Jacket ble strikket i en-tråds Peer Gynt, og hadde en helt overkommelig pris.

Fintdethei!: Men hvis du er nybegynner, så er det helt korrekt at man ikke skal gi seg i kast med November Jacket. Det var mye komplisert strikking, og pantentstrikk tar laaaaaaang tid.