Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-21, 21:05   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Har man sluttet med takkekort?

Jeg har både en mor og svigermor som er svært så opptatt av dete med takkekort etter større begivenheter hvor man har fått en gave; bryllup, dåp, konfirmasjon etc.
så nå etter konfirmasjonen til eldste så har vi jo sendt ut takkekort vi da, men det virker nesten så det ikke er vanlig kotyme lenger?
Vi har vel gitt rundt 10 konfirmasjonsgaver i løpet av året, og har bare fått ett eneste ett takkekort.
Har man bare sluttet med dette, eller?

Svigermor er jo fortsatt dødelig fornærmet over å ikke ha mottatt takkekort etter et bryllup i familien for .. tja.. har det blitt 7 år siden da? Og det nevnes stadig vekk. Og min egen mor etterlyste nå takkekort fra oss 4 uker etter konfirmasjonen, da var de heldigvis sendt av gårde med posten.
Jeg må jo innrømme at jeg syns jo takkekort er litt hyggelig jeg også da, men kanskje jeg og begynner å bli gammel..? :knirk: og kjenner at jeg faktisk er litt skuffet over egne søsken som feks ikke har sendt ut noen kort.

Hva tenker FP?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat