Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-21, 01:23   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg har mye bomkjøp liggende i skapet. Enten er det for fargerikt (jeg elsker fargerike klær. På hengeren i butikken. Hjemme blir de bare liggende ubrukt), det er for pyntet (jeg ELSKER penklær. På hengeren i butikken. Nå for tiden blir de liggende ubrukt) eller det er kjøpt for å slanke seg inn i...
Ulltøy har jeg også mengder av!! Jeg ELSKER ulltøy. Det blir brukt, men jeg får jo favoritter der også, og ufavorittene blir liggende nærmest ubrukt, dessverre.

Vekta har gått opp og ned som en jojo. Vegrer meg mot å kvitte meg med klærne, de er jo fine, jeg liker de jo (på hengeren), og jeg tenker jo at jeg skal bruke de en gang. Jeg vet bare ikke når.

Tidligere hadde jeg en jobb som krevde at jeg pyntet meg litt, og brukte litt penere tøy. Nå kan jeg komme unna med å reise på jobb i ulltøy, og hoppe rett i uniformen. Da blir det ikke brukt så mye annet.

Prøver å selge unna noen av bomkjøpene innimellom, og angrer som regel umiddelbart

Himmel og hav... Jeg høres jo rablende gal ut...

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat