Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-21, 10:23   #209
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Skjønner. Når jeg tenker lettvint, er jeg vant til Ikeas "rett fra fryseren og ferdige på 10 minutter-boller", men er sikker på at disse fra Baker Brun er mye bedre.

De ble som hjemmebakst/bakeri. Luftige og gode. Så det er lettvint i forhold til å måtte elte deig, heve, kjevle og smøre for å lage hjemmelagde. Men ikke like lettvint som ferdige fra frysedisk helt klart. Det sagt, så tror jeg at dersom man dro litt i de slik at formen ikke ble like perfekt, så kunne man lurt folk til å tro at man har bakt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat