Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-21, 21:47   #84
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.210
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 350 barn venter på et fosterhjem i Norge akkurat nå

Som nevnt tidligere i tråden har jeg vokst opp i et hjem som var både fosterhjem og beredskapshjem.
Det gjorde noe med meg som ikke er bare positivt, det å ha disse beredskapsbarna inn og ut i heimen. De kom med sine traumer og bagasje, noen var et par dager, og noen ble i månedsvis på vent pga ingen fosterhjem å oppdrive. Det var emosjonelt krevende for meg som barn, men jeg vet også at det var veldig krevende for mine foreldre.
Man skalk alle fall være forberedt på hva det krever følelsemessige, og at en omplassering kan ta mye lengre tid enn msn tenkte i utgangspunktet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat