Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-21, 09:43   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.094
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal lære noen å strikke, hva er et kult og overkommelig prosjekt?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Hvilket garn bruker hun? Jeg har ennå ikke testet magic loop, så dette kunne vært en passe prosjekt for å teste det

Hun strikker dem i Sterk fra DuStoreAlpakka, men det er bare fordi det var restegarn vi allerede hadde hjemme. Hun har helt feil strikkefasthet, så jeg mistenker at de blir i største laget, men jeg har forsøkt å kompensere med tynnere pinner (og dermed knakk den). Hun har ikke strikket på mange år, og jeg ser at læringskurven er bratt nå. Om litt kommer hun til å få til mye mer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat