Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-21, 10:21   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloween-surmuling

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har vokst opp med julebukk på Nyttårsaften, men Halloween er kommet for å bli. En hyggelig høstfest for barn som jeg ikke skjønner at man ikke kan unne dem i denne kjipe mørketiden, særlig etter 1,5 år med pandemi. Jeg fikk faktisk Halloween-barn på døren for aller første gang i mitt liv (bor i bygård på toppen så det er kanskje derfor), og syntes det var veldig hyggelig selv om jeg måtte gi dem alle Lindt-sjokoladene vi hadde kjøpt til oss selv i Tyskland.

Å banke sånn på døren, synes jeg blir feil uansett dato. Jeg hadde åpnet og beklaget hyggelig at vi ikke hadde noe å gi. En lapp på døren hadde sikkert også fungert.

For å presisere, dette handler overhodet ikke om å unne barn å feire Halloween eller ikke.

Jeg åpnet vinduet ved én anledning, men når det banket, unnskyld, hamret, for det var det de drev med, omtrent tjue ganger i løpet av to timer, så orket jeg ikke si fra.

For ordens skyld, jeg fikk ingen varige mén av dette. Jeg ble bare litt irritert. I går.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat