Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-21, 22:40   #1
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Teksting på TV. Nå: Graham Norton show. Tom Daley er ikke dykker. Han er STUPER!!! "A dive" oversettes ikke med "et dykk". Det er et stup! Et føkkings STUP! Fra et stupebrett, hvor fra han flyr ut i lufta og gjør triks før han treffer vannet. Han har da holdt på med dette og vært best i verden i den idretten i årevis, følg med da! Jeg tror ikke engang dykking er en OL-gren. Kan noen for helsike snart se til å opplyse teksteren om det? Hvor kan jeg ringe? Hvem kan jeg skjelle ut?

Godt å få sagt det her i alle fall.

Det der er ganske irriterende ja!
Jeg «ser» jo en serie med syn og hørsel. Jeg hører hva de sier på engelsk og leser på norsk og da får jeg med meg hva som skjer. Men om noe da går «feil»i oversetttingen stokker det seg jo helt for meg!