Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-21, 13:43   #428
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg lurer på hvorfor jeg alltid bare vil videre. Jeg er åpenbart ingen dveler eller «nå hviler vi på våre laurbær, dere»-person, og i det øyeblikket jeg har mestret noe er jeg ferdig med det på et mentalt nivå. I praksis har jeg jo den samme jobben men nå uten samme motivasjon f.eks. Lurer på hva som skal til for at jeg blir såpass fornøyd med her og nå at jeg ser mulighetene fra der jeg er og ikke med alle andre utgangspunkt.

Mvh. Gresset er alltid grønnere på den andre siden

Neida, høyt indre tempo tror jeg man kan kalle det. Hvorfor stoppe når man kan gå videre, liksom?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv