Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-21, 12:53   #36
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få ryggsekken til å sitte godt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg skal til fastlegen igjen i begynnelsen av november, og dagen etter er det ansvarsgruppemøte med han og psykologen, så jeg skal ta det opp da.
Ikke at jeg har lyst på mer fett på kroppen, men jeg innser jo at jeg hadde ikke hatt vondt av det.

Da er vi vel egentlig like..
jeg ser jeg må opp i vekt men det er søren meg ikke enkelt! Jeg spiser og lavkarbo og har gjort det siden jeg var ca 17 fordi det er det kroppen liker best rett og slett, samt at når jeg får så vondt av så mye høy kh mat så er det lett å unngå det.

Jeg kunne nok fint økt mengden mat jeg spiser også men ikke lett det heller fordi det er lite kcal i grønnsaker så jeg må øke fett fett fett og mer fett. Lager litt sauser osv da basert på kokos. Tåler ikke melkeprotein så da utgår fløte/smør osv.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat