Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-21, 14:03   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.661
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Ja, jeg håndhilser, men klemmer ikke.

Men jeg ville nok ikke håndhilst men heller "vinket" og sagt navnet mitt i en så stor setting, tror jeg. Håndhilste akkurat på vaktmesteren i bygningen på jobb, som jeg ikke har hilst på før.

Ja, altså, jeg hadde ikke tenkt til å hilse på alle 200. Men siden jeg skal ha et innlegg hilser jeg sikkert på arrangøren, også skal det være noen borddiskusjoner/gruppearbeid utpå dagen, og da vil det være naturlig å hilse på dem jeg blir plassert sammen med.

Jeg har ingen problemer med å håndhilse, tvert om, jeg håper vi går tilbake til det. Håndtrykket til et menneske sier en hel del. Klemming derimot, kan jeg dy meg for, og klemmer helst bare mine aller nærmeste. Og har i alle fall ikke tenkt til å klemme noen på dette arrangementet. Arabiske og asiatiske hilsemåter, med hånden på hjertet eller håndflatene mot hverandre opplever jeg som svært kunstig og fremmedartet for meg å praktisere, da sier jeg heller bare navnet mitt med et enkelt nikk og et smil. Men man venner seg vel til alt, hvis det er det som blir praksisen blant folk flest. Men det kommer til å ta tid i tilfelle.

Tenker jeg ser litt an hva de andre gjør ....

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-09-21 kl 14:09.
My er ikke aktiv   Svar med sitat