Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-21, 14:25   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.695
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Juletråd!

Vi har heldigvis landet på at vi feirer jul hjemme i år også, og drar til svigerfamilien romjul og nyttår. Har lekt med tanken å bytte om nå, to år på rad, men første gangen ble det ikke fordi svigerfamilien hadde andre planer, i fjor gikk det ikke pga korona. Da viste det seg at ungene egentlig var litt lettet, fordi de har mest lyst til å feire jul hjemme, slik at det blir "riktig". Vi har strikte rutiner og tradisjoner, som ungene synes må være på plass, og de var alle litt bekymret i fjor for at jula ikke skulle bli som den pleier hvis vi skulle feire den hos besteforeldrene.

Vi vet ikke om vi får besøk, svigerforeldrene mine blir trolig hjemme der, hos sin datter m. familie, siden de har vært hos oss de siste årene. Mulig vi inviterer en av mine foreldre, det har vi egentlig ikke drøftet enda.

Gaver, kalendere og den slags er litt i det blå foreløpig. De to yngste har bursdag 16.oktober, og jeg greier vanligvis ikke å tenke så mye på planlegging av jul og gaver før etter det. Men antar vi kjører familiekalender i år også, vi har gjort det de siste årene og alle synes i grunnen at det er både greit og hyggelig, og forventer at vi gjør det i år også. Veldig greit for meg også, siden jeg da slipper unna med bare en gave til hver + noe godt på alle lørdagene og den ekstra store julaftenskalendergaven. Men greit å begynne å ha det litt lenger fram i bevisstheten, i tilfelle jeg plutselig snubler over noe gøy eller genialt, til kalender eller julestrømpe, som jeg kan ha liggende på lur.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå