Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-21, 11:58   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man finne alle XX-registrerte biler "bosatt" i et område?

12 års erfaring langs trafikkert vei inn til Oslo. Det er umulig å være synlig nok. Jeg har signalfarger på klær, reflekser og lys. Men allikevel er jeg ikke trygg. Det er erfaring som gjør meg trygg på meg selv, at jeg ikke er fartsmonster og overholder egen vikeplikt og litt til.

Eks, jeg syklet på gang og sykkelvei. La merke til bilist som skulle krysse veien. Så også at hun satt med telefon i hånden og unger i bilen. Jeg visste hun kom til å kjøre uten å se seg for. Det sammme tenkte lastebilsjåføren bak henne, han satte på varselblink for å advare meg, samtidig som han søkte blikkontakt. Det var rørende omsorgsfullt. Men sikkert av erfaring.

Men 360 grader lys, refleks og signalfarger hjelper. Det kunne vært verre. Om det hjelper å snakke til folk er jeg mer usikker på. De svarer så lett at jeg så deg ikke. Jeg har mindre inntrykk av at de blir skremt ved tanken. Jeg har så ofte tenkt på å ha kamera i hjelmen for å vise de.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat