Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-21, 16:57   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Kan man finne alle XX-registrerte biler "bosatt" i et område?

Jeg ble nesten kjørt ned av en bil med vikeplikt i dag morges da jeg syklet, og jeg rakk bare å registrere de to første bokstavene i registreringsskiltet. Føreren bare kjørte videre. Dette var et typisk sted med begrenset antall boliger og ingen gjennomkjøring, så vedkommende bor antagelig der og skulle på jobb. Er det mulig å søke opp biler som tilhører folk i et bestemt område med bare deler av nummerskiltet? Jeg ønsker å snakke med føreren, jeg "må" vite om h*n så meg eller ikke, og hva som skjedde hvis h*n så meg men valgte å bare kjøre. Jeg har etterlyst bilen på en lokal FB-gruppe uten hell.

(Jeg har syklet til jobb så godt som alle dager siden starten av juni, og er vettskremt over hvor ofte bilister enten ikke ser syklister eller velger å oppføre seg som om syklisten ikke er der.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat