Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-21, 12:34   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ulike smartlåser, hva funker best?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Linus låser seg vel automatisk opp om man kommer i nærheten med mobilen?

Jeg skal ha Linus, fordi jeg må ha noe som bare er på innsiden. Har tidligere hatt yale doorman og var ekstremt fornøyd med yale sin app. Null problem. Pappa har easy access og har hatt så mye problemer med fingeravtrykk osv.

Takk for svar. Vi heller litt mot å bruke Linus og se hvordan det går. Og så heller beholde den andre litt og bytte dersom vi er misfornøyde med yale. Ser det går an å kjøpe kodepanel til yale også, da slipper vi at man ikke kommer seg inn uten batteri på mobilen.

En annen ting er jo at jeg har mulighet til å bruke pengene vi får på en smart ringeklokke og da kan låse opp selv om jeg ikke er hjemme. Det kunne jo vært noe.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat