Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-21, 23:29   #667
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Tannlege er ikke alltid like greit for oss med asd.. vertfall ikke når bare det å pusse tennene er en utfordring men i dag gikk det bra.
Jeg har nylig skiftet navn av eget ønske men dette er ikke godkjent i folkeregister enda (de holder på å godkjenne).
Tannlege brukte mitt nye navn når hun ropte meg inn.
Jeg slapp desinfikasjons vannet i munnen som de normalt bruker.
Hun skrudde av lyset i taket (brukte bare det de trenger)
Skrudde av radio.
Fortalte med nøye hva hun skulle gjøre.
Jeg har epilepsi og hadde et stygt fall for ca 1/2 år siden som gjorde den ene tannen løs og egentlig ville hun teste denne tannen litt i dag men jeg sa nei til det og det aksepterte hun, en annen på det kontoret testet tannen tidligere i år og det var ekkelt syns jeg.
Hadde litt plakk og hun forklarte hva dette var og hvordan jeg burde pusse best samt at det var best å bruke elektrisk tannkost noe jeg har.
Hun ønsket også å fjerne litt av det med å bruke noe sand pusse middel noe ejg først sa nei til så sa hun det er ikke sand som fra stranden men mer som vulkan aske.
Så hun prøvde først på to fortenner og jeg sa det gikk greit. Så jobbet hun seg bakover men spurte hele tiden om det gikk greit.
Underveis spurte hun meg om jeg likte diverse dyr og fortalte noen morsomme historier.
Siden hun bare tok litt om gangen kunne jeg også svare på spørsmålene hun stilte.
Så i dag gikk det bra og det var heller ingen hull, ikke har jeg hatt hull heller. Selv om meg og tannkost ikke akkurat er venner.
Så da er det 6 mnd til neste gang med mindre jeg får anfall og slår meg i tennene igjen men det satser jeg på å slippe