Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-21, 16:42   #78
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når endret du folkeregistrert adresse?

Meldt flytting da jeg var ferdig å studere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg meldte flytting i folkeregisteret da jeg var ferdig med å studere. Det var regelen den gangen.

Det er vel hovedregelen enda?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Greia var vel at man kunne "bo hjemme" mens man var student (veldig praktisk for studenter, som gjerne flytter ganske ofte), men man måtte ikke være folkeregistrert hjemme hos foreldre for å få borteboerstipend.

Dette er jo fra studentene sin side (borteboerstipend), men hovedårsaken til at man ikke ønsker at studenter melder flytting er for at de belaster kommunen de flytter til. For eksempel nå med tanke på vaksiner har kommunen og Universitetet samarbeidet masse for at studentene skal få vaksine.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat