Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-21, 15:56   #77
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.850
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når endret du folkeregistrert adresse?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Sånn apropos Ropstad saken kom jeg til å tenke på en nær slektning som giftet seg og bodde med ektemannen, men som var folkeregistrert hos foreldrene helt til 30-årene på grunn av noe som hadde med Lånekassen å gjøre.

Jeg husker ikke helt når jeg gjorde det selv - tror det var da jeg giftet meg som 24-åring, men er ikke sikker. Var midt i profesjonsstudiet da.

Husker du når du endret folkeregistrert adresse/"ble voksen"?

Jepp! Da jeg var ferdig med studier og fikk min første jobb. Da flyttet jeg ut med alt mitt og da byttet jeg adresse. Under studiene gjorde jeg det ikke, det hadde med borteboerstipend å gjøre, dessuten ville ikke Folkeregisteret at man skiftet adresse visstnok. Det var jo mye flytting i studietida, så jeg skjønner det litt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat