Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-21, 21:07   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg lurer på om det finnes en genial løsning for å parre ankelsokker OG fordele dem til riktig eier?

Her i huset har vi størrelse 34, 39 * 2 og 44. Det er virkelig ikke opplagt hvem en liten sokk tilhører bare ved å se på den. Det er heller ikke lett å se hvilke sokker som hører sammen i par/er omtrent like mye slitt. Og det er SÆRDELES begrenset hvor mye tid jeg syns det er aktuelt å bruke på å parre og fordele ankelsokker rundt om..

Har noen løst denne utfordringen for meg?

Kjøp størrelse 39-44 - og så kan man dele. Jeg og sønnene mine (str 41 og 43) har delingsøkonomi med meg på sokkefronten (36) Går helt fint. Mannen vil ikke være med å dele godene - så han får sortere sokker selv....