Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-21, 08:59   #23
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velge bort lineær tv

Eg har fekk samme tilbod som Input skisserer då borettslaget fornya avtaler her i vår. Eg valde å beholde pakken med kanaler, fordi gjennom Telia får eg poeng eg kan bruke på strømmetjenester. Dermed har eg enten Viaplay eller HBO inkludert i fellesutgiftene mine. i tillegg betaler eg for Netflix.

Eg er glad i britisk krim, og pleier å velje kanaler som sender mykje av dette, for å tilgang på arkivet deira. Eg ser stort sett aldri lineær tv, og det einaste eg innimellom ser direktesendt er pressekonferanser og nyheter, som eg like gjerne kan sjå på nrk nett. Men eg ser at i ein husholdning med 1-2 personer, er aldri netthastigheten noko problem, og det er billigare for meg å bruke poenga eg får i kanalpakken til borettslaget, enn å betale for strømmetjenester.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat