Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-21, 08:50   #243
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Så spennende! Skal du pusse opp/gjøre mye med huset du flytter fra?

Si det. Våknet grytidlig. Fryktelig usikker på hele greia. Kan enda ombestemme meg....

Huset er fra 1987. Vi flyttet inn to uker før min konfirmasjon (og holdt selskapet der). På sikt må badet tas (stort, sikkert dyrt), taket må byttes, et par vinduer må skiftes, samme med ytterdør og terrassedør. Sikkert noe mer også.

Nå bør vi bare male tre soverom og legge nytt gulv på to av dem (de har teppe). Så på sikt blir det mye kostnader, ingen tvil om det.

På mitt er mye gjort både før jeg kjøpte for 8 år siden og de siste årene. Det eneste som bør gjøres er å bytte kjøkken om noen år.

Jeg kjøper meg på en måte mer arbeid (ok, bruke håndtverkere), men får det litt lettere mht hage og snøskuffing.

Vanskelig valg. Vi har det jo fint i dette huset også. Eldste begynner på videregående nå, så om tre-fire år flytter hun for å studere. Hun vil nok et stykke unna tror jeg. Yngste skal på u-skolen nå og velger nok yrkesfag. Ser for meg at han da kommer ut i jobb tidlig og kanskje blir boende her i byen?

Det er fordeler og ulemper med begge husene.

Mamma har spurt mange ganger om jeg virkelig er sikker på valget. Nei, jeg er ikke det.

Hva ville dere tenkt?