Sv: Konfirmant 2021
Da har jeg bestilt invitasjoner. Fotoknudsen hadde sommertilbud på bl.a. kort med siste frist i dag (SOMMER50JULI). Det var 40 % på kort (50 var på endel andre produkter).
Sjekket med stedet vårt at det var ok å invitere til kl. 13. De som kommer langveis fra overnatter på hotell, tenker jeg. Det gjorde de sist. Så er det endel små barn, de går ofte ut på ettermiddagen. Siden vi pga covid har en annen dag for selve seremonien, var det litt luksus å velge tidspunkt helt fritt. 
Passet på å skrive mest mulig i teksten, så det blir «Kjære» oppe i hjørnet, og så kan vi fylle ut hvem det er til, tekst med dato/ tid og «Hjertelig velkommen! Hilsen» (så signerer vi IRL) og en tekst til slutt om å gi beskjed om hvem som kommer. Satte fristen to uker før, såpass bør de klare.
Har enkelte i vår familie som er troende til å ta litt lett på å ombestemme seg, så tenker jeg overbooker littegrann. Vi leverer bordplanen dagen før, og har bestilt mat som lett kan justeres, så gir vi heller beskjed om «2 ekstra» enn å måtte betale for surrehuer.
Tenker vi sitter på invitasjonene til skolestart, da. Alle har uansett fått beskjed om hvilken dag det er.
|