Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-21, 12:18   #115
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har funnet ut hvor genialt medisinsk honning er. Kjøpte en tube for noen år siden, men det har knapt blitt brukt. Så for noen uker siden hadde jeg et sår som var blitt betent og hovent. Smørte på honning, og neste morgen var det bra igjen.
Så da måtte jeg jo prøve det på en kvise på haken. En sånn hard, "underjordisk" en som er nesten umulig å bli kvitt. Men den forsvant den og.
Fantastiske greier, løp og kjøp!

Det er virkelig fantastisk ja! Fikk det anbefalt til hesten en gang han var skada og hadde flere, store sår. Det fungerte veldig bra. Nå brukes det både på to- og firbeinte

Har stort sett brukt Medihoney (kjøpt på apotek), men også en som jeg ikke husker navnet på som jeg har kjøpt hos veterinær.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat