Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-21, 21:21   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis du kunne bytte kjøkken...

Bor i leilighet og har grei nok plass i en L. En skufferekke, oppvaskmaskin og dobbelt skap under vasken. Over der er 2 doble skap.
Hjørneskapet oppe og karusell i underskapet, enkelt overskap over karusellen, lite skap over ventilatorhetta og smalt skap oppe og nede mellom komfyr og kjøleskap.

Slette fronter er et must. Syns sånne med speil er fint, men det blir jo bare enda flere kroker å vaske.

Sitter og drømmer.
Jeg må ha ny benkeplate da den jeg har sprekker opp.
Dessuten har jeg frittstående komfyr som jeg da vil bygge inn. Og gjerne bytte vask.
Evt byttes frontene også hvis mulig.
Eller alt nytt selv om jeg føler det er sløsing. Det funker jo. Komfyr og vask skal ikke flyttes på.

Jeg har ikke noe å utsette på selve kjøkkenet ellers. Skogene holder seg fine og hyllene er rette.
Hører mange er fornøyd med IKEA.
Hørt så som så om HTH.
Samme med Sigdal.
Kvik har jeg for det meste lest negativt.
Aubo fører vi på jobben og lest positivt om.
JKE vet jeg ikke noe om.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat