Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-21, 12:21   #51
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.258
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hang meg litt opp i det med sushi. Dere som kjøper mye sushi i hverdagen: Hvor mye bruker dere på én person sånn ca? Her er det sånn at jeg alltid føler jeg må begrense meg, for jeg får aldri den sushien jeg vil ha til under 300. Kun for meg. Skal ungene ha også, kommet vi opp i veldig mange hundrelapper.

Ikke for det, vi kjøper rett som det er take away til 200+ pr person, også i hverdagen. Men (god) sushi synes jeg er skrekkelig dyrt.

Når Storesøster og jeg skal ha sushi, så deler vi vanligvis fire makiruller. Da blir det ofte litt til overs. Bruker ca 300,- for oss to til sammen.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat