Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-21, 13:34   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken tilknytta spisestue: Hva slags farger og materialer?

Det var kjøkken med eikespiler i huset vårt da vi tok over for 12 år siden (mer naturfarget, rødlig og litt gulnet eik), og jeg vil si det står seg fremdeles. Har ikke noe behov for å skifte det ut med det første. Veldig glad det ikke var hvitt i alle fall. Eller sort, for den saks skyld. Flekker synes veldig godt på begge deler. Men det har mye å si hva man har rundt, jeg var ikke så glad i det tidligere, da kjøkkenveggene var i noe a la dempet sort, og gulvet var sorte høyglansfliser. Men etter at vi skiftet til et annet gulv, og malte veggene i en annen, lysere farge, kom kjøkkeninnredningen mye mer til sin rett, og nå elsker jeg fargen på den. Føler ikke at det lyser 2006 av den heller (som er da jeg tror det ble pusset opp av de som bodde her før oss). Men nå har jeg ikke noe forhold til hva som var typisk på den tida heller (var det da alt skulle være hvitt og shabby chic? ).

(bilder i innlegg #37 denne tråden, med før-bilde i innlegg #42)

Vi har forresten også kjøkken i tilknytning til stua, og her endte det faktisk opp med at de to fargene på kjøkkengulvet går igjen på veggene i hhv stua og kjøkkenet (ca), og fargen på kjøkkeninnredninga går igjen i eikeparketten på stuegulvet. Synes det ble et fint og rolig helhetsinntrykk.

Sist redigert av My : 15-06-21 kl 14:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat