Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-21, 09:16   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storm og sønn skal (kanskje) male rom

Dette er litt flaut å innrømme, men jeg har aldri malt et rom. Har alltid betalt proffe for å gjøre det. Nå har sønn (16) og jeg en ide om å bytte soverom, og da har vi egentlig lyst på andre farger på veggene begge to.

Jeg hadde stor suksess med å poste en liknende tråd for en 8-10 år siden, da jeg lurte på om jeg ville klare å sette sammen IKEA-møbler selv, og med backingen, heiingen og rådene jeg fikk her gikk det jo helt strålende! Så der er jeg helt dreven nå.

Håper derfor jeg kan bruke denne tråden til alle de dumme spørsmålene mine. Jeg satser på å spise elefanten en bit av gangen, så plan 1 er at vi gjør selve byttet av rom i løpet av den neste uka/halvannen. Så begynner malingen når barna er tilbake fra ferie med sin far litt uti juli.

På mitt nye rom er det nå en lysblå farge, og jeg har lyst på Jotun Lady Hule. Eller kanskje Jotun Lady Dusty Pink. På mitt nåværende rom er det Mørk Aubergine, litt usikker på hva han vil ha isteden, men kanskje noe lysere.

Noen gode råd i planleggingsfasen?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat