Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-21, 15:36   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg ta litt rhododendron fra fellesområdene?



Jeg burde kanskje laget en poll, men…

Altså. Jeg bor i et svært borettslag som strekker seg over et stort område med masse lavblokker, rekkehus og eneboliger. Det er mye marker, busker, trær og lekeplasser. Blant annet masse rhododendron. Ulike typer. Noen er avblomstret nå, andre står i knopp. Dette står ikke på privat grunn, men for eksempel i utkanten av marker, fotballbaner og mellom blokkene.

Mitt spørsmål er: Er det umoralsk og forkastelig av meg å ta meg meg noen kvister inn? De er så flotte i vase… Moren min, som ellers er en anstendig dame
( ) mener de bare har godt av å bli beskåret…

Men jeg tør ikke helt. Hva tenker dere? «Herregud, kvinne, er du virkelig en så lavmåls tjuvradd, og tenk hvis alle gjorde som deg!» eller «Klart det, ingen merker det engang»

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat