Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 14:38   #75
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg forstår, Bergljot, at det ligger en alvorligere undertone når du tar ord som misbrukersamfunn i munnen din, men med meldingen under som du svarte en annen med, så tror jeg det ligger mer i at du faktis ikke liker jul noe særlig. Og om du ikke liker jul så er det jo forståelig at du synes hele julen med eller uten nisse-servise, glitter og kuler er dumt.

Forøvrig er jeg enig i at jul kan være jul uten både glitter og fjas, men det er da sannelig mye triveligere og stemningsfullt med.


Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Man kan fint like jul veldig godt uten å ha juleservise. Man kan til og med like jul veldig godt uten å ha glitter og kuler i hus. Jul trenger ikke å være glorete for å være hyggelig.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat