Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-21, 12:08   #86
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Jeg gjør rett i å sky unna nærmest alt av radiokanaler skjønner jeg Og veldig godt å høre at jeg ikke er alene i å hate radioskravlings og reklame. Jeg hører kun på NRK Klassisk i bilen, og det skåner meg for særdeles mye radioskit

Jeg har aldri klart Blur, Oasis og musikk i den sjangeren. Kommer Wonderwall på så kjenner jeg at jeg dør litt inni meg.

Jazz er en sjanger jeg aldri har fikset.

Danseband hadde jeg ikke tenkt på hvis ikke så mange hadde nevnt det, da jeg verken blir eksponert for det eller tenker på det som en stor greie. Men jeg vet jo at det er det Fælt er det uansett.

Intetsigende dance- og technomusikk. Har man sånt i en butikk så går jeg ut eller plugger inn egen musikk. Og så sender jeg en varm tanke til de stakkarene som må jobbe i sånn musikk...

Det er egentlig litt for mye musikk jeg ikke liker, men jeg eksponeres ikke for det heller da jeg ikke hører radio. Jeg har mine spillelister og oppdager ny musikk gjennom det. Ro i sjelen