Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-21, 23:01   #91
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hva tenker dere om rollen til advokatene her da? Det er jo nesten selvskading å ta en slik sak til retten, som dommeren i går også påpekte. Er ikke dette en skrape til de som burde ha rådgitt LA annerledes?

Man aner ikke hva advokatene har rådet til, men ville blitt overrasket og litt sjokkert om dette firmaet ikke har gitt henne god og realistisk veiledning. Feks

Hva vil du ha ut av dette?

Vil du jobbe i NRK eller vil du slutte og ha et best mulig oppgjør?

Et best mulig oppgjør er det hun har fått. Synes det er rart om hun ikke har (kunnet) få det uten rettssak. Jeg tror, siden det kom for retten, at hun har ønsket å ri prinsipper. Reagerte på det hun har sagt i dag; « - Jeg er veldig fornøyd med forliket. Det har vært røffe dager, men jeg er stolt av det vi gjorde». «Stolt av det vi gjorde»? Atdetvar!? Er virkelighetsoppfatningen på plass?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat