Tråd: Kan du sopp?
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-06, 10:53   #16
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skrubbene er ikke borte, etter hva jeg vet. Derimot er morklene delvis borte (de skal forvelles to ganger). Ubehandlet morkel har to kors, dobbeltforvellet har tre stjerner. Pluggsopp er også ute. Det er VELDIG viktig med oppdaterte soppbøker!!!!

Jeg kan litt sopp. I helgen plukket jeg to kurver og en papirpose med grovskjellet piggsopp, samt noen rødskrubb og noen sandsopp.

Jeg kan:
nøttekremle
kantareller
piggsopp (veldig enkle, de har pigger under)
steinsopp
smørsopp
sandsopp
skrubb (rød og brun)
åker/beite-sjampinjong
fåresopp

I tillegg bruker jeg soppkontroll og bøker. Jeg har veldig lyst til å ta kurs, men det er ikke tid denne høsten. Vi må prøve å få samlet en gjeng i Oslo neste høst og gå på kurs!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat