Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-21, 23:18   #74
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Greia her er at han ligner ganske mye på sin mor, og jeg var tilsynelatende en engel, som alltid gjorde som jeg skulle og dermed hadde rimelig frie tøyler. Men jeg var også ekstremt god til å skjule mine spor, og hadde en rimelig blåøyd mor. (Det er hun fortsatt. )

Jeg kan bare huske et par ganger der det ble satt grenser jeg ikke var enig i, og begge tilfellene var vel strengt tatt min egen skyld.

Nå opplever jeg ikke at eldste er så opptatt av å feste selv, men han liker å henge med en del folk som er mer der. Han sier selv at han ikke er fristet til å prøve alkohol, siden han ikke liker tanken på å miste kontroll. Men det kam jo endre seg. :erfaren:

Jeg er egentlig mest bekymret for at noen han kjenner skal havne i bråk, og at han skal finne ut at han skal «redde» dem. Ikke fordi kompisene hans er så veldig yppete, men de er nok innimellom litt ubetenksomme.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat