Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-21, 22:42   #69
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Oslo er en ganske stor by, altså. Og radiusen hans er pt store deler av byen. Jeg har sagt at Oslo sentrum er no-go på kvelden, siden det ikke skjer noe som helst i sentrum på kveldstid, sånn status er nå.

Det har jo vært en del bråk i området her i det siste, så det er ikke nødvendigvis helt chill å henge i nærområdet heller. Jeg merker at han trekkes mot de stedene der de unge samles, og det er jo ikke så rart, siden han er en sosial fyr. Jeg bare prøver å finne den fine balansen mellom å være overbeskyttende helikoptermamma, som fotfølger gutten, og blåøyd la-det-skure mamma, som ikke får med seg at kidden er dritings hver helg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat