Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-21, 20:56   #211
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Fasinerende hvor flinke de fleste er til å rydde

Men tiden man bruker må man legge sammen antall personer som bidrar. 2 stk i 5 min er 10 min tidsforbruk. Jeg bruker 10-15 min om jeg gjør alt alene, bidrar flere går det raskere. Når barna var små støvsugde vi og vasket over stoler etc hver kveld, og kanskje flere ganger om dagen hvis det ble mye gris. Nå som vi har ungdommer, er det kun servise og overflater som blir tatt hver dag, så vi bruker mindre tid nå enn tidligere.

Det tar betraktelig kortere tid når man ikke må vaske ned møblene og sope under bordet vaske av fjes og hender på tre personer, samt håndtere to melt-downs og hindre tre ulykker i hjemmet samtidig som man rydder av også. Og ingen bruker kopp som man må bruke vold for å få av lokket på heller.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat