Tråd: Korpstråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-07, 20:08   #91
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korpstråd

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

At jeg har mange gode minner fra korpsårene skjønte jeg i grunn i sommer. Da satt min bror og jeg og sang gamle korpssanger i Danmark. Jaggu satt de ikke spikret ennå.

Ikke sant! Min lillesøster ringte meg midt på natta fra Australia for å fortelle at hun hadde vært på tivoli med en karusell som spilte Albula (et år hadde vi bare 2 marsjer i mappa, og Albula var en av de).

Mitt korps hadde forresten reunion i fjor høst. Øvingshelg, fest på lørdag, og konsert for foreldre og andre familiemedlemmer som har kommet til etterhvert. Vi skulle reise på ferie kl 05.00 dagen etter, men jeg vurderte lenge å reise direkte fra festen og til flyplassen. Dessverre lot det seg ikke gjøre, men jeg skulle gjerne ha vært der!

Hvis det skal dannes et FP-korps kan jeg spille baryton eller tuba!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat