Tråd: Hurtigruta
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-21, 09:51   #9
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg sjekket muligheten sist sommer. Da var nok utvalget særdeles begrenset for oss som hadde med bil, og det var ganske så dyrt, hvis det i det hele tatt var plass. Vær også obs på rutetidene, jeg fant ikke noen avganger/ankomster som passet fint inn i reiseruta vår.

Tusen takk for tips Jeg så at det var litt odde tider, men sånn er det jo når båten tusler nedover fra Nord til Sør gjennom hele døgnet. Vi går ombord på kvelden, og går av tidlig på morgenen, så sånn sett passet det greit for oss denne gangen. Lommeboka blør, derimot. Og det uten buffet og bevertning

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat