Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-21, 09:32   #946
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #7

Med hjemmekontor har jeg blitt så flink til å planlegge handling og middag at jeg er rent imponert over meg selv. Og det er jo egentlig så lettvint også. Er jo så greit å ha i hus det vi skal ha til middag de fleste dagene så jeg slipper ut å handle. Ved jobben min er butikken nærmeste nabo og da er det jo så lett innom, også ender det med å stå sulten i butikken. Det er ikke lurt. Denne uka ser sånn ut siden jeg har hjemmekontor og vil ha alt i orden. Denne uka er ungene her fra onsdag til søndag også.

Restemiddag av rådyrlår
Orientalsk gryte m/salat
Betasuppe
Fiskeboller m/potet, hvit saus og gulrøtter
Tacopai
Bakt potet med tilbehør
Laks med båtpoteter i ovn og agurksalat/gulrøtter

Elisabet er ikke aktiv