Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-21, 08:06   #77
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det ble jo fint til slutt, da. Noen dager der så manglet du bare oransjefargen for å bli influencer.

Ja, var klar til å starte blogg der et øyeblikk!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor mange dager siden er det fra du tok til i siste bilde? Jeg tror at man skal være veldig observant for å se at du har gjort noe (foruten at munnsårene er borte).

De er litt større, men ikke verre en at det er greit. Det siste bildet var i går, fem dager etter. Det er enda bedre i dag.

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Et veldig pent resultat. Og når det i tillegg hjelper mot tørrhet, er det jo supert. Jeg ser jo at særlig overleppa er litt fyldigere, men jeg tror ikke mange (noen) vil se dette når de ikke har disse bildene å sammenligne med. Kjempefint, og helt uten spor av andenebb.

Ja, litt større, men ingen and å se, takk og lov!

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Wow, se der ja! Det ble kjempefint!! Håper du har god effekt på de tørre leppene også!

Jeg var ikke så hoven og blå som deg ser jeg, men bra du kom ut med så fint resultat tilslutt da!

ikke brukt lipsyl siden i går morges, og kjenner ikke noe behov!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det ble jo fint. Fikk du tabletter mot hovenhet som jeg tipset om? Både ved behandling, og at du tok hjemme?

Ehh, hvilke? Nei? Bare Hiroduid salve.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det ble fin fasong da! Håper du får en effekt som varer lenge!

Og håper at når du skriver Lipsyl, at det ikke faktisk er Lipsyl (merket) du bruker. For den gjør jo tørre lepper verre.

Neida, er vel dialekt. Lipsyl = leppomade. Lipsyl som i merket Lipsyl tåler jeg hvertfall ikke.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat