Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-21, 10:26   #135
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Jeg er mamma til en voksen jente med Asperger. Hun fungerer veldig godt sosialt og er nok Sagas rake motsetning, men jeg synes det er veldig spennende å følge Saga som person. Hun er har en interessant personlighet, og annerledes væremåte til tross, så kan man lære en hel del av henne. Og hun er et varmt menneske, det kommer bare til uttrykk på en annen måte. Og hun er egentlig overhodet ikke frekk.

Og hva Sofia Helin angår, så synes jeg det er noe av det ypperste av skuespill som er prestert noensinne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat