Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-21, 08:52   #55
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.973
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Jeg tenker også at hun helt fint kunne levd et privat liv om hun hadde ønsket det. Hun er utdannet fysioterapeut og kunne brukt sin utdanning og levd akkurat som hun ville. Utenom at hun ville hatt mye mer penger enn resten av oss. Hennes tanter valgte det og levde relativt normale liv selv om de av og til var i media i forbindelse med offisielle arrangement.

Jeg synes at hun fremstår som en relativt usympatisk rik jente som sutrer over privilegiene sine. Jeg innser at det var en tøff tenåringstid og det er en av mine mange grunner til å ønske monarkiet vekk. Men som voksen har hun kunnet velge. Og hun har valgt mediefokus.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat