Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-21, 11:13   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Martha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg har nesten ikke ord. Märtha har klaget hele livet over sin ufrivillige kjendisstatus, og nå snakker hun om at "Ari hadde også ønsket at de skulle frem". Og lar et kamerateam følge de i året etter at faren dør! Deres livs mest sårbare fase, mest sårbare alder. Det er helt ufattelig.

Til sammenlikning hadde jeg ikke kjent igjen Astrid og Ragnhilds barn om de slo meg ned på gata. Det er mulig å ikke bli kjendis selv om man er av kongelig slekt.

Jeg skjønner heller ikke logikken.

Har hun reklamert for serien på Instagram? Innimellom svarer hun jo på kommentarer der. Noen som vil ta på seg å spørre henne der? På en nøytral måte. Er ikke på Instagram nå.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat