Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-21, 20:42   #3
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gode lydbøker på engelsk

Jeg liker Steven Pacey som forteller. For eksempel bøkene til Joe Abercrombie, The Blade Itself er første bok i en fin serie.
Michael Kramer og Kate Reading har lest inn en del bøker av Brandon Sanderson. Jeg elsker alt av Sanderson, sliter litt med stemmen til Kramer i bil (bare det at jeg må skru opp lyden en del, ikke annet) og om du liker lange bøker med kompleks historie så er for eksempel The Stormlight Archive-bøkene å bli helt fortapt i.
En annen jeg liker å høre på er Rupert Degas. Han leser blant annet The Kingkiller Chronicles av Patrick Rothfuss.
Det er faktisk få bøker jeg har hørt som er lest av kvinner. Bortsett fra Kate Reading. Kan være at du liker Justine Eyres stemme når hun leser Guild Hunter-serien. Jeg vakler litt i hva jeg synes, men har bøkene som en guilty pleasure så jeg sukker i stedet over dramatiseringen hun har innimellom.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat