Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-07, 11:38   #472
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Sitat Astarte education:


Tror dere disse englene gjør husarbeid?
Fordi da vurderer jeg sterkt å melde meg på til neste år.

Det er ikke for at englene skal gjøre husarbeid, men at de kan hjelpe i hverdagen.

F.eks om du skal ut og kjøre bil, kan en spørre om hjelp til at det ikke skal komme dyr i veibanen. Når en skal ut av huset, spørre om en har glemt noe.

Jeg har bitt ganske godt kjent med ei som er meget dyktig, og ser hennes "tilfeldigheter" som dukker opp da hun trenger det, det er helt utrolig!

Men så er jeg sikkert klistregal og da... Men så lenge jeg lever godt med mine meninger, så kan andre leve godt med sine meninger.

Jeg har blitt en "troer" nå de siste 2-3 årene etter å ha flyttet inn i ett spøkelseshus, her har det vært livlig!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat