Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-21, 16:12   #54
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.448
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store påsketråden 2021

Vi bruker ikke gjøre så mye ut av at det er akkurat påske mer enn hyggelige fridager sammen. Eller, noe har vi jo som at påskeharen legger start på rebus i postkassa til ungene. En til hver som sender de fra post til post både ute og inne. Av og til er det oppgaver underveis, andre ganger hint de virkelig må tenke på osv. Siste post er egget. De ble plutselig store de egga i fjor. Tatt vare på de så får nok store i år også. Har oppi masse snop og kun det. I fjor var første året de fikk tidlig, ellers har det brukt å være påskeaften. Så tenkte jeg at vi skulle se om vi fant noe krim vi kan se alle 4 i år. Brettspill og kort spiller vi hele året men prøver litt ekstra når vi har fri. Jeg har også spurt mannen (som er bedre kjent enn meg her) om å forsøke finne/komme på ett fint sted vi kan kjøre til og så gå bare litt (gutten her har akkurat fått av gips på begge bein etter operasjon så vil ta litt tid før lange turer er ok), ta med niste/grill. Piknik rett og slett, ett annet sted enn der alle andre sikkert kommer til å være.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat