Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-07, 13:35   #49
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

Jeg har vært i nesten en lignende situasjon. En dømt pedofil begynte å gå i samme kirke som oss. Der valgte jeg å holde meg unna fordi han plaget meg med så mange andre ting, og fyren er seriøst ikke riktig i hue! Hadde han bodd i nabolaget her ville jeg nok ikke flyttet, men heller fortalt til jentene at de skulle holde seg unna han. Om så det skulle være å skrike etter politi hvis han var nærmere enn 2 meter!

Min far, som innimellom er klok, sa en gang at det er alle farene/de pedofile som man ikke vet om som man skal frykte.

Selv er jeg misbrukt av en gammel gris på rundt 60, så jeg avskyr gamle menn, og det smitter nok over på mine jenter også til en viss grad. Jeg lærer dem i alle fall at INGEN, uansett om de er venner eller ikke, skal få ta på 'privatområdet' deres, uansett om det er med samtykke eller uten! Så får jeg ta den frivillige sex-delen når de runder 16...