Tråd: Hage 2021
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-21, 15:19   #31
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.474
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hage 2021

Jeg har sådd blodbeger - mengder! Sådde dem 10. jan og de spirer og koser seg. Har laget et stativ med to plantelysrør og satt det på soverommet, som jeg kan ha mellom 15-18 grader.



I går sådde jeg masse klokkeranke som nå står i stua og så når de spirer skal de også flytte til soverommet. Har en masse forskjellige frø som jeg skal så etterhvert. Har laget meg en oversikt i excel over frøene og når de skal såes. Gøy å se de vokser, men utfordringen er når de tar stor plass og er inn, før de herdes og kan flytte ut....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 27-02-21 kl 00:36.
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat