Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-21, 09:17   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi begynte på Shetland igår kveld. 4 Sesonger.

Ja, her er jeg også nå - etter at The Fall fikk en brå slutt på NRK. (Den vil jo virkelig ingen ende ta! NRK legger ut nye episoder på fredag - nå håper jeg dette er siste og avsluttende sesong, ellers klikker det for meg. )

Jeg syntes Shetland var tam i starten, og litt rotete, men den andre sesongen virker mer lovende. Har inntrykk av at produksjonen har blitt mer proff. Det er moro med referansene til den norrøne perioden. Dette er et sted jeg egentlig har lyst til å reise til, men etter å ha sett at det er 12,5 timer med ferge fra det skotske fastlandet, har jeg blitt mer avventende.