Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-21, 21:18   #39
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.070
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg liker også Vichy 89 %! Jeg vant den på Istagram hos en apotekkjede, sammen med øyeserumet i samme serie og har brukt opp og kjøpt ny av den store flasken.

Jeg har også begge deler Jeg har "moden problemhud" som er så sinnsykt fet til tider, at jeg ser helt blank ut. Jeg behandler den også derfor såpass "hardt" med produkter for uren hud, at den blir tørr og stram. Vichy 89 % er gull! Trekker inn kjapt, og kan brukes rundt øynene også, de dagene jeg ikke gidder å bruke øyeproduktet fra Vichy 89 %. Som jeg jo burde, siden det inneholder koffein som virker litt drenerende på poser og hovne "morgenøyne"...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat