Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-21, 20:36   #81
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Så godt, Nextlife.

I dag hadde jeg helt glemt at det var ny inspeksjonsplan, så jeg stilte til iskald uteinspeksjon i kjole, strømpebukse og høyhæla støvletter. Da må man gjøre sitt for å holde varmen. Helt ute av komfortsonen fikk jeg med meg noen pjuskete sjeler fra klassen jeg fulgte, og så spilte vi fotball og fjaset oss gjennom hele storefri. Helt uhørt at Kaijalærer spiller fotball, altså!!! Det har jeg ikke gjort på sikkert 30 år... Og da fotballen landa temmelig hardt midt i nesa mi, og jeg ikke døde på stedet, fikk jeg nesten litt heltestatus på småskoletrinnet. I alle fall ble fotballøkta med de små outsiderne mine en usannsynlig runde i relasjonsbygging og å ikke ta seg selv så seriøst, både mellom meg og ungene og ungene imellom. Tror vi trengte en sånn stund alle sammen.

Kaija er ikke aktiv